Rebranding – co warto wiedzieć?

2020-10-18

Rebranding zyskuje na popularności, a mimo to nadal stanowi źródło wielu pytań. Czym dokładnie jest rebranding? Tego i wielu innych informacji dowiesz się z poniższego tekstu, dlatego zachęcamy do zapoznania się z jego treścią!

 

Rebranding – co to takiego?

 

Rebranding to nic innego jak wdrożenie nowego wizerunku marki, która już istnieje. Aby nowa identyfikacja przebiega sprawnie i bezproblemowo, to musi być przygotowana skrupulatnie. Dlatego tego typu działania warto poprzedzić badanie rynku, opinii i potrzeb klientów.

 

Rebranding - po co się go przeprowadza?

 

Po co w ogóle przeprowadzać coś tak wymagającego, jak wdrożenie nowego wizerunku firmy, skoro rebranding przykłady http://mateuszkozlowski.pl/blog/jak-wzmocnic-marke-dzieki-rebrandingowi/ pokazują, że takie działania różnie się kończą? Prawdę mówiąc, to rebranding jest reakcją na zachodzące zmiany na rynku, a także na oczekiwania klientów. Z biegiem czasu wszystko się starzeje, nasza marka także może być przestarzała. Dzięki jej odświeżeniu można sprawić, że marka znów stanie się na czasie, ale musi to być wykonane w odpowiednim czasie.