Jak wybrać słuchawki do pracy w biurach obsługi klientów?

2020-07-15

Praca w biurach obsługi klientów to częste rozmowy, które często trwają dłuższy okres czasu. Przekłada się to na konieczność wybrania takich modeli słuchawek, które będą w stanie przy takich rozmowach zapewnić komfort pracy.


Typy zestawów słuchawkowych

W zależności do terminalu, z którym słuchawki mają współpracować można wyróżnić między innymi:

- słuchawki do telefonów stacjonarnych,

- słuchawki do smartfonów,

- słuchawki do komputerów.

Słuchawki do telefonów stacjonarnych mogą być podłączone na kilka sposobów. Wykorzystać można podłączenie do gniazda słuchawki tradycyjne przy użyciu bazy telefonu. Słuchawki mogą być Podłączne również do gniazda Jack czy RJ lub przy wykorzystaniu łączności bluetooth. Wybór konkretnego sposobu podłączania słuchawek powinien zależeć od wybrane oraz użytkowanej w biurze obsługi klientów centrali.


Słuchawki do telefonów i komputerów

Coraz częściej do realizowania rozmów telefonicznych wykorzystywane są komputery. Wówczas można zdecydować się na słuchawki call center https://axtelworld.pl/products/sluchawki-z-mikrofonem/sluchawki-z-mikrofonem-usb-do-komputera/, które są podłączane przez złącze audio lub USB. Wybranie modeli podłączanych do USB to bardziej uniwersalne rozwiązanie.

Przy wybieraniu słuchawek do telefonów komórkowych można postawić na takie, które są dedykowane konkretnym modelom smartfonów. Oczywiście wiele zależy od tego, czy słuchawki mają być wykorzystywane jedynie przy telefonach komórkowych, czy też mają zapewnić możliwość szerszego zastosowania. Przy drobniejszych modelach słuchawek do telefonów trzeba brać pod uwagę w znacznie większym stopniu trwałość.